"Freeedaaay" at laaaaaaast!

Very naaaajs,eeeeee mi laaaaaaaaajk! Jag gillar fredag! Denna vecka har gått riktigt fort. Mycket bra vecka kan jag förnöjsamt luta mig tillbaka och konstatera.

Tiden har gått fort och det har varit mycket bra nyheter.
*Har kollat på mitt nya place to be på körsbärsvägen i Centrala Sthlm, fick medgivande om att det blir mitt från och med den 1 Maj.
*Fick besked om att kursen för Reseledare blir av, men jag tänker inte vara säker fören jag har biljetten i handen.
*Sebastian fick i sin tur reda på att han också kom in på Ving, det var positivt för mig också, då åker vi på utbildning tillsammans och det blir ju fantastiskt =)
*Jag ska åka hem över Påsk och få lite längre tid än bara över helgen, åker på  onsdag och kommer hem igen på måndag, Thank god for our swedish "red" days!
Miiiiiikke bråå!!


Men jag har lärt mig nu att om det börjar gå lite bra för en så kommer det svänga lika snabbt som en travhäst svänger runt hörnet och skit kommer tillbaka igen. Förhoppningsvis så kan min lycka få hålla i sig denna gång, men jag är på min vakt.



Dee @ f f f f f f f f f friiiiiiiday!


Kommentarer
S

Sv: men dina du är så riiisig! jag är det jag är och vill inte vara något annat.

2009-04-03 @ 13:45:18
URL: http://safia.webblogg.se/
Lovisa

Yeaay, det kommer ju bli huur bra som helst. Och om några dar kommer du hem. 3 dagar kvar, It's the final countdown!

2009-04-06 @ 10:31:09
URL: http://ljonassondagher.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0