Bilddagboken


Hittade massa gammla bilder på bilddagboken. De va kul.


jättekul.


som sagt.


Fina men lite jobbiga minnen <3


tider i marocko!

La märke till en ganska rolig sak också, de var ju gyllene tider för alla fjortisar som tyckte om att lägga upp bilder på sig själva med putande munnar och pushade bröst och gömma sig bakom en sån där ordlek som gick runt. Allt för att få en anledning att posa framför kameran. I alla fall så märkte jag att det jag roade mej med var att lägga upp dom styggaste bilderna jag kunde få till på mej själv. Jag blir riktigt stolt över mej själv faktist =) CLEANT








Dee


Kommentarer
sofie

alltså va fan dina ta bort bilden NUUUUUU

2009-02-06 @ 14:16:06
Camela

Dina, du är snyggast av oss alla.

2009-02-07 @ 21:40:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0