ÄGD!

Lite kul, jag tyckte att Safia svor lite väl mycket i sin blogg så jag gav henne lite kritik och började jiddra.. aja hon blev ganska så ÄGD!!!

Postat av: Dee Du måste sluta svära de blir så osmakligt.

Postat av:S
SVAR PÅ:Ursäklta mig fröken perfekt, men jag svär inte i min blogg mycket, bara det få gånger jag behöver få ut lite ilska och det borde du som har bott här men lämnat mig till att ruttna här veta att ilska gror som ogräs här! Och hurredu, osmakligt är det att aldrig typ uppdatera sin blogg! Så det så! hmff! (se mig vända ryggen till och gå iväg med stora starka steg och vickande rumpa!)

Postat av:Dee
Gumman jag är perrrrrfect och kan därför klaga på andra, som dig. Och lilla du läs dina egna inlägg, du svär så att de spottas igenom ut ur dataskärmen. Det är inget fel på Ösd de blir vad du gör det till, jag misstänker att de är du som är rutten, inte stan :P Och sen så ska jag nog köpa en ordbok till dig, för om du visste vad osmakligt betyder skulle du höra hur fånigt det lät i de sammanhang som du använde det i. Dessutom är det högst anmärkningsvärt att du ens försöker ge dig in i en diskution med mig lilla du :P Så åter igen inga svordomar Saffi det är OSMAKLIGT precis lika osmakligt som att gå med stora starka steg och samtidigt försöka vicka på rumpan...

Postat av:S
Sv: Om du är perfect undrar jag om du baserar det påståendet med att inte ha kollat dig själv i spegeln på år och dar ;) Spottas det ut ur dataskärmen har jag lyckats för till skillnad från andra uttrycker jag mig så att det märks. Ösd är ösd, självklart är det det man gör det till, men med östersund är det inte mycket att göra och du verkar har fått någon slags demens för det låter som om lilla fröken glömt bort alla gånger hon klagat och hatat ösd? Ordboken är ej nödvändig då jag vet exakt vad jag säger och står för det! Men däremot kanske jag borde boka in lite svenska lektioner åt dig så att du lär dig vad uttrycka är. Anmärkningsvärt och skrattretande är det att du ens kommenterar eftersom du vet att hur än du gör så vinner jag alltid. Du med din demens kanske inte kommer ihåg de gånger du legat och krälat på golvet? Osmakligt är det att du använder ordet så mycket och är man så tränad och bra/snygg som jag så kan man gå med starka steg sammtidigt som jag vickar på rumpan men för en sån simpel människa som du förstår jag om det är en omöjlighet.

Postat av:Dee
Svar: Du har missförstått sammanhanget igen Safia. Min kritik hade ingenting att göra med utseende what so ever. Jag ser också att du försöker använda stora ord, man ack du snubblar igen. Självklart ska man uttrycka sig så att de märks, men tänk själv om du står framför någon och diskuterar och denne blir så upprörd att han spottar, vilket leder till att du instinktivf ryggar och skyddar ansiket och totalt mister respekten inte bara för personen utan också för vad den försöker säga. Så då märks det att man försöker utrycka sig, men det viktigaste: VAD man uttrycker försvinner. Vad jag har gjort är att ha klagat på att jag har tråkigt och inte på staden, och än en gång blir det tydligt att du behöver en ordbok då "Demens" är en varaktig sjuklig störning av högre intellektuella funktioner med försämring av minne och logiskt tänkande samt personlighetsförändringar och emotionella störningar utan medvetandesänkning och oftast utan störning på långtids minnet. "Senil demens" är ordet du leter efter, tur att du har mig så att jag åter igen kan nyttja min interlektuella perfektion och tillrättavisa dej. Vet inte om du förstår alla dessa stora ord men ordboken är på väg, och tro mig den ÄR nödvändig då det är viktigt att du förstår vad andra säger också, inte bara dig själv med ditt patetiskt begränsade vokabulär. I frågan om vem som är snyggast och bäst så kräver jag ett yttre utlåtande om det, då du själv inte är en särskilt pålitlig källa. Och igen så är det du som har gett dig in på tunn is, för det är fortfarande inte snyggt eller smakligt att kombinera stora starka steg och vickande rumpa, oavsett hur tränad man är, då jag vet att jag är så sjukt mycket bättre tränad en dig. Det kan jag också bekräfta med en utmaning den 6/3 då jag kommer hem. Gå och hämta en handduk nu Saffi för du har verkligen tagit dig vatten över huvudet.

Postat av:S
om jag vore du skulle jag trä en papperspåse över huvudet ;)


De sista svaret visar på hur ÄGD hon blev =)

Puss på dej gumman ;)


Dee


Kommentarer
S

hahah men det sista var bara en kommentar, jag har inte hunnit skriva svar till dig än ;) men tro mig det kommer ;)

2009-02-24 @ 15:38:33
URL: http://safia.webblogg.se/
Sebbe

Ser fram emot Saffi vs. Dee Dee - Round 2! ;)

2009-02-24 @ 17:50:02
Liisa

hahaah ni e juh knäpp men ser fram emot revanch av safia :) puss

2009-02-24 @ 20:13:24
Dee

3 ord till dej Saffi! Bring it ON!

2009-02-25 @ 14:48:50
S

3 ord tillbaka kära syster!: you got it!



2009-03-03 @ 21:26:10
URL: http://safia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0