Hela Helgen Lång!

Eller kort kan man säga. Har aldrig varit med om en helg som gått så fort. I Fredags så fixade jag min nagel, sen var det i princip kväll. Och sen på lördagen så träffade jag Sofie och Linn på centralen och när Sofie drog vidare till Malmö så blev det sakta men säkert en utgång för mej, Linn och hennes två frisör vänner. Vi startade kvällen med att sitta på ett mysigt ställe som heter "inferno" och drack några goda dock jävligt dyra drinkar. Sen gick vi vidare till mitt nya favorit ställe "Grill". Baren där brorsan jobbar. Vi satt där ett bra tag och vi drack seriöst dom godaste drinkarna jag NÅGOSIN druckit!
DDDDD av 5 möjliga! Sen gick vi på Laroy (vet inte vad jag tycker om stureplan alltså) och tack vare sällskapet hade jag riktigt kul! Sen så skulle jag sova hos linn men allt blev så sent/tidigt så då vid 7 tiden så tog jag tricken hem istället och då sov jag bara nån timme som mer kändes som en liten nap så lördag och söndag blev som en dag och vipps så var det måndag och en hel vecka med massa jobb framför mej. Har jobbat lite med banken idag så just nu är det väldigt mycket omväxling av jobb vilket gör att dagarna går lite fortare och det är ju alltid lite trevligare!

Beställde för övrigt reseledar kursen igår så om en dag får jag reda på om jag drar i April eller inte! Hoppas hoppas HOPPAS jag kommer med =)!!!  Nu vill jag att denna sista timmen ska gå fort så jag får komma hem och sova lite. Känner att energin håller på att ta slut...



Dee


Kommentarer
tess

ååh, låter ju som att du har en massa kul på gång. nu blir jag avis.

2009-02-02 @ 23:46:47
URL: http://thereseskalman.blogg.se/
S

2009-02-03 @ 09:36:46
URL: http://safia.webblogg.se/
S

haha dina, du är som mamma du, häda häda inget annat;) Men jag vill också ha någon cool design... hur gör man? heh kan du inte be sebbe fixa min med :P?

2009-02-03 @ 09:37:57
URL: http://safia.webblogg.se/
saris

dina dina va då för kurs med vilka ;)? tell mee

pöss

2009-02-04 @ 02:16:26
URL: http://saradenrara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0