Onsdag!

Å vad jag gillar onsdagar! Speciellt när onsdagarna har gått, går hem med hemsk lätta steg en onsdag kväll, man har jobbat mer än hälften av veckan. En liten reflektion jag har gjort är att en vecka är som ett år, med årstider. Måndag är jobbig vinter, tisdag är det slut på viintern men ändå inte sommar Vår/Vinter skulle man kunna säga, Onsdag är då våren äntligen har kommit och torsdag är det vår/sommar( en lite irriterande period ändå eftersom man verkligen vill att det ska bli sommar typ NU!) och fredag, Lördag och söndag är det full sommar. Dock fram mot kvällen på söndag blir det rengnig höst, då går man och lägger sig illa kvickt. De är så det håller på om och om igen.
Det är en bra dag idag faktist, solen skiner (även om det inte gynnar stackars mej som sitter inomhus) och då blir jag alltid lite extra glad, dock så har jag jävligt ont i huvudet och känner mej som en ballong som håller på att spricka. Tror jag håller på att bli riktigt sjuk faktist, och om jag känner mej själv rätt så kommer jag säkert bli riktigt sjuk lagom till fredag så att hela helgen kommer att gå åt till att ligga å vara sjuk och må dåligt. Men jag försöker sova ganska mycket, det är den bästa medicinen, det har min mamma lärt mig =)
Såg btw en bra film i måndags, "House Bunny" jag blev så glad när sebbe för en gångs skull ladda hem en film som är lättsmält och helt utan mening, gillar sånt=)







Ja ha en bra dag då.


*saknar dej mamma! <3



Dee


Kommentarer
S

Ursäklta mig fröken perfekt, men jag svär inte i min blogg mycket, bara det få gånger jag behöver få ut lite ilska och det borde du som har bott här men lämnat mig till att ruttna här veta att ilska gror som ogräs här! Och hurredu, osmakligt är det att aldrig typ uppdatera sin blogg! Så det så! hmff! (se mig vända ryggen till och gå iväg med stora starka steg och vickande rumpa!)

2009-02-18 @ 15:04:24
URL: http://safia.webblogg.se/
Theodora

Åh den vill jag också se, den verkar lagom ansträngande att se, haha! (:

2009-02-18 @ 15:05:14
emma

svar:

hehe, tack. :)

Jag har köpt mina jeansleggings på vero moda :)

2009-02-18 @ 18:02:26
URL: http://sommarfreak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0