curious case of benjamin button

DDDD fyra D av 5 möjliga!

Sjuukt bra film! Inte bara för att my man Brad är crazy assome, men också för att det var riktigt najs med en film med annorlunda handling för en gång skull. Helt felfritt skådespeleri såväl från Brad  som alla andra. Filmnörd som jag är känner jag att jag har  hamnat rätt nu när Sebbe laddar hem filmer typ hela tiden. Dessutom älskar både han och Klicken film lika mycket som jag. Äntligen har jag hittat människor som har lika svårt att hitta en film att se som jag. Man har ju sätt så många. Sofie och jag har varit på videoteket så många gånger och jag har sett alla och hon blir irriterad för de blir så jobbigt att hitta ngn som båda vill se.
I övrigt så har helgen varit lugn och vi har i princip sovit kollat på film ätit och sovit änu mer. Måste samla kraft inför en till vecka fullspäckad med 12 timmars jobb dagar.

Nu ska Sebbe och Jona få kritisera mitt inlägg. Bjuder på den.


Dee


Kommentarer
Theodora

Snygg design Sebastian har fixat!

2009-01-18 @ 19:49:24
Sebbe

Hahaha Lullan! Prata inte om mig i Dee Dees blogg nu! C(:

2009-01-20 @ 17:03:07
Theodora

Haha vad ska jag skriva då? "Mr X" eller? (;

2009-01-23 @ 16:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0