Data Nörd

Nu när jag umgås mycket med Sebbe och Mikey som i princip kan allt om hur man gör med datan( kanske inte allt men i jämförelse med mej så kan dom det). Så har jag bestämt mej för att jag också ska bli så. Jag tänkte att jag ska ha vissa mål som motivation, (och så ska jag anstränga mej för att ha råd att skaffa egen lap top.)

MÅL
1. Inga mer felstavningar när jag skriver, och inga löjliga förkortningar typ "oxå" eller "img".
2. Lära  mej att inte behöva titta ner på skriv bordet när jag skriver ,övar på det hela  tiden när jag sitter på jobbet och måste skriva. Dessutom blir de lättare att se om man skriver fel eftersom man ser vad man skriver och läser samtidigt. ( Och det ser jävligt proffsigt ut =).)
3. Skära ner på all överandvändning av onödiga smilies.
4. Hur man hanterar musik.
5. Givetvis kodning så att ja kan lägga uppp snygga länkar.
6. Sebbe kommer säkert inte vilja men jag ska be honom lära mej lite grunder i Photoshop. Så de blir väl eventuellt.


Kommer inte på några fler just nu men jag vet att jag sitter och klämmer på ngt mer så jag får väl uppdatera listan allt eftersom!



Soo wish me Luck!


Dee




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0