Den där känslan....

.



....."mmmm jag kan sova litte till, kanske titta lite på någon film eller bara slappa." Jag pratar förstås om sov morgon, det är på tiden att jag har fått lära mej att uppskatta sov morgon. Mitt höst halvår var de ju sovmorgon varje dag för min del. Nu när jag därimot måste gå upp kl halv 7 varje dag så LÄNGTAR jag till helgen till stor del bara för sovmorgones skull.
Hela veckan har det varit jobb 9 till 21 (veckan innan det också för den delen) så att jag är ledig på fredag och får värsta långhelgen känns som en lyx just nu. Dessutom är morgondagen verkligen att se fram emot då det står mycket possitivt på listan:

Fredag
*sova minst till 8
*ta en välbehövlig springtur
*träffa en gammal kompis på fika
*sko shopping med bror
*nagelförlängning
*bio med sebban och Mikey.

Det ska bli kul att få ha en dag välplanerad med saker som jag verkligen vill/behöver göra. Jag längtar så fruktansvärt efter att bara få gå och lägga mej så att det blir morgon igen =)

Pratade med Sofie igår, det är helt sjukt att hon åker om en vecka.<3



Kommentarer
Theodora

Mysigt för er, vad blir det för film?

2009-01-23 @ 16:38:17
mamzi Nyh

God morgon min lilla blomma, jag är ledig idag, ska ut och sparka med Lady, men vart är du? Saknar dig. Ha en skön ledig helg. Puss fr.mig

2009-01-24 @ 11:37:42
S

yeah baby! asnice och fin blogg men varför uppdaterar du aldrig? :s

2009-01-24 @ 15:25:57
URL: http://safia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0