Jobb jobb jobb

Fick höra senast igår att jag är världens sämsta bloggare. Ska inte ens försöka bestrida de. Men de är konstigt, jag brukar ju alltid skriva ett inlägg när jag har rast på jobbet. men av någon konstig anledning har jag inte haft  lust att skriva något över huvud taget. :S
Kanske är det för inget värt att veta har hänt på senaste tiden. Men nu är det äntligen torsdag och då är det en spännade helg som närmar sig såklart. STREET STAR is back in town! Fredag och lördag är det happenings =) Emil kommer också till stockholm STREET STAR till ära. Så vi ska nog ses på lördag för en fika och gå vidare till den stora grejen.

Sen självklart det viktigaste av allt är ju att mah baby love Sofie flyttar på lördag! CANT BELIVE IT!!!  Och som tur är så ska hon "mellanlanda" på centralen så då kan vi ta en liten lunch å ses lite. Tur är det för jag håller på att längta ihjäl mej efter min kära vän!

<3



Dee


Kommentarer
Sofie

Och jag håller på att länga ihjäl mig efter dig, du får inte missa våran dejt :)

Du är en bra bloggare när du sätter den sidan till men fler inlägg baby;)

Pussss love U

2009-01-29 @ 22:11:43
URL: http://sofiiaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0