Mamma

Jag har sån himla Mamma känsla idag. Redan imorse när jag öppnade ögonen så var det första jag tänkte på henne. Skickade givetsvis ett sms på en gång eftersom jag inte ville väcka henne ifall hon låg och sov. Desvärre ringde hon precis efter att min linje öppnades och hela kundtjänsten blev bombaderad av samtal. Och såklart nu när jag ringer upp så svarar inte hon, har hört att hon har en ny grej då hon inte svarar i telefon när hon kör. Lite jobbigt eftersom hon förmodligen redan har gått och lagt sig när jag har slutat!

Igår kikade jag Mikey och Sebbe på film på Mikeys hemma bio duk, hur frääsht som helst och med en härlig triller och två påsar popcorn var det ett perfect avslut på en slapp och skön helg. Flimen hette "Taken" och var helt klart över förväntan, lagom läskigt och allt. Den handlade om trafficking och det är enligt mej ett ämne som inte uppmarksammas tillräckligt. Så filmen uppskattades verkligen=)

"Taken" DDD av 5 möjliga.


Nu ska vi ha kundtjänst möte.

Dee


Kommentarer
Sofie

Är lite besviken på dig för att du flytta till sthlm för att kika film;) kan du ju lika gärna göra här hemma din filmnörd

2009-01-19 @ 14:30:59
URL: http://sofiiaanna.blogg.se/
mamzi Nyh

min lilla syskonsjäl du e nog för söt på bilderna Helt riktigt mitt nya liv består av att inte svara tel.bara när jag har lust. Nej ja kan inte. Nej men ojdå gjorde han el.hon så vilken tur att man är olika el. nehe vill du inte skyll dej själv det funkar nog ändå kom inte till mig sen.Låter för bra för att va sant? men jag är 51 å klok. Puss puss

2009-01-20 @ 12:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0