64 dagar idag!

Snus (/ˈsnʉːs/) är en tobaksprodukt innehållande nikotin som används som njutningsmedel.
Källa:  Wikipedia



Njutningsmedel liksom. Ush och fy. Jag är så stolt att jag har slutat med detta sattyg. Inte för att jag inte saknar det för det gör jag, och tänker inte sticka det under stolen. Men det är samtidigt en belastning som är borta. Alltid behöva "komma ihåg" dosan innan man går. Köpa en ny om det håller på att ta slut osv.

Men gott var det. Men det är en "fas" (haha vi gillar faser eller hur morsan) i mitt liv som är över!

OVER, FINITO, FIN, SLUTT, ENDE!!!



Glömnde föresten att berätta att syrran är hos mig och hälsar på, det är trevligt. När vi gick ioch lade oss igår kollade vi på Michael Jacksons konsert och jag tvinga henne pilla mig på ryggen.  :D Det var trevligt.

Jag glömde också berätta att jag blev stucken av en geting i helgen. Läskigt. Men som tur va hade Sebbe Aloevera salva som hjälpte lite grann. Har fortfarande värsta märket. Stackars mig =(


Dee


Kommentarer
L.

Du är asduktig hun! Det finns så mycket annats man kan njuta av än en äcklig prilla.

2009-07-09 @ 08:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0