I still got it... sort of :P


WEIIIIIII va kul det var idag =)

Hade sån ångest imorse när jag vakna, vaknade typ en timme innan jag behövde gå upp. Låg och grubbla på att det inte hade gått bra igår och vart så besviken på mig själv för att jag inte underhållit dansen och allt var det var. Kände nästan inte ens motivation att gå iväg och dansa idag.

Men så ringde jag mamma som bara sa att jag var löjlig(vilket jag säkert va) och att jag skulle masa mig upp och sticka iväg nu. Redan när jag kom in på marikas kändes det bättre, jag träffade den lilla söta (och stört grymma) tjejen. Och vi gick igenom dansen från igår. Kändes lite kul eftersom hon typ är hälften så lång som mig :P, och så tvinga jag henne att dansa så jag fick filma henne :P SÖTIS! (det kommer img btw).

Sen gick vi in i salen och jag kände att det bara kunde bli bra. Daniel som jag dansade för både idag och igår är värsta coolingen. Och det blev riktigt bra idag =) Allt flöt på och det var gick hur bra som helst att ta in koreografin!!!  Och KOREOGRAFIN va så braaa. Visst det var svårt, det är ju som sagt ett helt nytt rörelsemönster som jag verkligen inte känner till, men det var mer som en rolig utmaning. Det var liskom flow flow flow ha ha flow bom bom ha bombom. Å goosh det var bra =)

Jag tror verkligen jag gillar LA style/New style för det är liksom mjukt men hårt, snabbt men långsamt aa ni fattar själv. Det är lite blandat av popping och waving tycker jag nästan. Aja sjukt kul och jag är på stört skönt humör =)

Aja nu måste jag jobba....

Dee @dance mode


Kommentarer
Moa

åh vad härligt Dina! Vist är det skönt att komma tillbaka in i det. Men jag är lika dan, har slarvat så med träningen och man får ju verkligen ta konsekvenserna utav det! ..sen när man precis börjar få tillbaka det, kommit in i det, när allt börjar lossna... då tar det slut..buäh

2009-06-19 @ 10:59:55
URL: http://quietlycstatic.blogspot.com
Moa

åh vad härligt Dina! Vist är det skönt att komma tillbaka in i det. Men jag är lika dan, har slarvat så med träningen och man får ju verkligen ta konsekvenserna utav det! ..sen när man precis börjar få tillbaka det, kommit in i det, när allt börjar lossna... då tar det slut..buäh

2009-06-19 @ 11:00:04
URL: http://quietlycstatic.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0