Pausen är över!

Nu har jag inte bloggat på en vecka :O OMG :P haha

Nä men nu är jag back on track. i sthlm.



I  eftermiddag ska jag på yoga =) det ska bli riktigt kul. Har bara gjort det på "riktigt" en enda gång och då hade jag redan sån träningsverk efter ett 3 timmars pass med afrikans dans (så kroppen gick i princip inte att röra). Så den gången gick det inte så bra, jag kunde inte hänga med ordentligt. Men Nu ska det bli kul =) Dessutom såg ja nu här på jobbet att alla har fått en sommar present =) en spik matta! hahaha det var passande nu när jag ska gå på yoga å allt :P

Kan nog behöva ett lycka till eftrsom min viga personlighet har varit gömd ett tag :P


För övrigt så var det hemskt trevligt att träffa alla hemma och under midsommar var det en trevlig utgång med drinkar av världens bästa bartender (mah bejb).

Hoppas att sebban fortfarande vill komma in och leka img =)



Dee @ strandvägen


Kommentarer
mamzi

det var roligt när du var hemma men hoppas nästa gång du är i bättre skick älskar dig saknar dig

2009-06-29 @ 11:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0