Back in track

Nu var man hemma, jag är glad att jag fick flyga så att det gick snabbt att komma hem.. Träffade Sara Geardegard  på Arlanda se det var ett trevligt sammanträffande faktiskt. Vi hade försökt att planera och ta samma tåg och åka samtidigt men sen pratade vi inte mer om det och vipps en vecka senare ses vi liksom på Arlanda. Kul.
Ringde för övrigt och väckte sofie imorse, helt crazy awsome! Sen när jag hade försäkrat mej om attt hon var vaken och vi hade kommit fram till en vag plan för dagen så tänkte jag att jag skulle fortsätta på samma sätt och ringa och väcka Jennyfer. Men den fislisan ville minsann inte svara..

För er som vill så ses vi på Pause ikväll ;)


Dina @ Östersund


ps. Sebbe jag är fortfarande ledsen, kom ihåg det är fredag idag och nu blir det helg! =) ds


Kommentarer
Sebbe

You don't have to be sorry anymore

2009-03-06 @ 12:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0