Godmorgon.

De är en bra dag idag =) Ja ska nämligen hem till Östersund Idag =)




Som tur var fick jag åka med Robert imorse med all packning. Därimot så var jag så stressad och dum nog att inte gå upp och väcka sebbe och säga att vi hade 10 min på oss om vi vill åka med Robert! Filåt igen sebbe, känner mej som en riktig dummer alltså. Sebbe är alltid så himla snäll och ställer faktiskt alltid upp! Men jag får skämmas. De känns faktiskt konstigt att åka hem över helgen, skönt men jag och sebban har alltid så mysiga helger. Det är konstigt egentligen, förr i tiden så sågs vi inte så mycket men det var alltid kul när vi väl sågs, nu när man har bott ihop så har jag verkligen märkt vilken bra vän jag har, synd att det vi snart skiljs åt igen. Men det blir ju thailand till vintern, eller hur Sebban?

(love it)



Var iaf den värsta packåsnan evah idag. Tog tunnelbanan från danderyd och med mina två resväskor handväskan och min stora kasse med paket (undrar du till vem paketen är sofie?.. :P) så tog jag gott om plats om man säger så, problemet var bara att det inte fanns någon plats att ta.. Jobbigt. Det var fullsmockat på tunnelbanan och med nöd och näppe kom jag in. Folket är seriöst som GAMAR på morgonen alltså, jag menar kan man inte bara vänta tills nästa tåg istället för att meja sig in typ som dom gör i Japan. Jag har gjort det flera gånger, det brukar ju trots allt inte ta mer än 5 min innan nästa tåg kommer. Sen var det en himla grej att komma ut också, det var bara att hålla hårt i alla väskor och meja sig ut. De blir bra.



Dee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0