HATA HATA HATA SJ!!!

Fy fan dom är ju heeeeelt störd i huvudet! Blir så himla irriterad! "Gå med i SJ-prio och få tågbiljetter till fantastiska priser" in MY ASS!!! Det funkar ju inte alls!  "Ju tidigare du bokar desto bättre!" ÖÖöö jag är 3 veckor i tid och ändå går det på minst 600 spänn. Hatar SJ för tillfället! Ringde just till kundtjänst för att vara en bitter fitta men han jag fick prata med svarade så snällt att jag inte kunde men han fattade iaf  inte vad jag pratade om så han kopplade mej till nån snofsig IT kille som jag bara hade lust att sparka på snobbiga jannen!

Alltså jag vet att man borde tänka på miljön och grejer och ta tåget istället får flyget och jag har egentligen inget allt emot att åka tåg men jag blir lite hatiskt när det e lika dyrt att flyga som att ta tåget och dessutom går bra nog mycket snabbare med flyget.

Aja nu går jag hem iaf! eller snart iaf.


Dee @ upset mode


Kommentarer
sunniva

:O AA, så har det varit för mig med. tänkte boka en tågresa. för att det ska vara billigt måste man boka typ 4 månader innan. herregud.

2009-03-24 @ 00:47:48
URL: http://sunniva.blogg.se/
Lovis

Jag säger såhär, ta flyget tills att SJ fattar att dom måste sänka priserna. det är det enda sättet vi kan visa hur missnöjda vi är med SJ. Och varför betala mer när man ändå alltid är sen. Tacka vet jag flygen alltså.

2009-03-24 @ 09:27:02
URL: http://ljonassondagher.blogspot.com
Dee

Jag heller huuuur! =) I feel u girls feel me :P

2009-03-24 @ 10:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0