Helg, Kalas och BIO!

Igår var det kalas här i Åkersberga, benji fyllde sju och då kom familjen cottes släkt på kalas. Många av dom har jag träffat när jag va lite så det var mycket "Oj DINA va stor du har blivit, haha du känner ju säkert inte igen mig men jag har hållt dig när du var lite bebis". S¨å det var lite kul. Det är alltid skojigt med Kalas. Och det bjöds på mycket gotti gott vill jag lova...
Full rulle hela lördagen alltså. Men idag kom sebbe in och väckte mig vid 9 och hade bokat bio, vi har ju varsina biobiljetter så då boka han inte två filmer på en gång , blir ju som två till priset av 1 så what the fuck liksom :P. Så nu ska vi in och äta och kolla på "dumpa honom" och "watchmen". Det blir najs.

Har för övrigt sån sjuuk längtan efter alla vänner just nu. Speciellt två av er. Ni vet vilka ni är. Inga nämnda inga glömda.

Självklart saknar jag mamma också, men det gör jag ju jämt :P


Älskar er, Saknar ER!


Dee



Kommentarer
S

Här saknar man dig också, men till ingen nytta för du hör fan aldrig av dig. Idiot.

2009-03-15 @ 12:57:00
URL: http://safia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0