Stackars!


Min babay har blivit jätte sjuk så alla som läser det här tycker jag antingen ska tänka en
positiv tanke till henne eller skriva något gulligt på hennes blogg: Sofiiaanna<3

Jag har iaf bestämt nu att jag kommer hem till Ösd över påsk =)
det ska bli kul! Vi det är ju tydligen röda dagar då som är underbart
placerade, både fredag och måndag =) dessutom är vi tydligen lediga på
torsdag också! UNDERBART tycker jag personligen! Då kommer jag nog
åka hem på Onsdag eftermiddag/kväll och vara hemma nästan i 6 dagar!
Det blir bra!



Dee @ original mode






Kommentarer
Anonym

som jag saknar dig! kom hem!

2009-03-24 @ 22:43:03
belliiiissss

det va jag som saknade dig hahah!ÄLSKAR DIG

2009-03-24 @ 22:43:38
URL: http://tuffbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0