Ja.



Borde inte ha köpt dessa, men om det var något
som jag faktiskt behövde så var det ett par skor.



Vi har fotat idag, de var kul. Jag fick också fota lite så det var ganska trevligt. I övrigt så kan jag bara tänka på en sak så de känns jätte jobbigt. Ska hem till ösd på tordag eller fredag så det ska bli riktigt kul =) Tittar på Patrik 1,5 rolig film de, tänker på när jag och sofie var och såg den på bio, vet att det var jag sofie och en till men jag kommer inte på vem det var och det känns jätte störigt, som vem de nu va , TELL ME! Söndag kväll så nu är det en hel vecka med jobb framför att se fram emot. Dock så har denna helg varit lång och skön men en extra dag skulle inte skada. Ikväll ville sebbe se på skräckfilm men han verkar redan nu vara trött så ifall han ska somna till filmen så kommer inte jag våga....
Nog för mej..



Dee




Kommentarer
linn

Kommer du inte ihåg mig :(

2009-03-02 @ 13:48:25
URL: http://lynnjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0