När blev Stockholm litet?

Efter jobbet igår som jag gick ifrån kl 5 (!), det var skönt att få gå så tidigt för en gång skull. Men i alla fall så var jag ner på Hemköp på sergelstorg innan ja skulle åka hem. Gissa vem jag stöter på? Tobbe Öhd! Jag blev så chockad, jag hade det någonstans i bakhuvudet att han hade flyttat hit men det var en liten överraskning. Vi ståg och surra ett tag och nu har jag kommit fram till att han e en rolig prick han =)

Det var av någon andledning en en positiv våg som sköljde över mig igår och det har hållit i sig.
Det är trots allt mycket negativt som har hänt, fast jag trodde att allt hade löst sig. Men det hade det
såklart inte. Det borde jag ha anat..
Aja det kommer att bli bra det här ändå, "Hoppas på det bästa men förvänta sig det värsta." ,
det får bli mitt nya motto.



De blir bra!
Hoppas vi får nått nu bara!
<3




Dee @ happy mode


Kommentarer
Sofie

Det kommer bli bra till slut, jag har en bra känsla inom mig :D Love you hun, pusssss

2009-03-12 @ 14:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0