Hemma i Kingsta

Helluuuuuu Ösd!

Nu har jag äntligen kommit fram, Arne kom och hämtade mig i stan så åkte vi hem och gjorde tacos.
Nu ska jag bara göra mig iordning och så.
Sen kommer mamma hem om typ en timme och då ska hon bli överraskad när jag står på bron =)

Mamma vet ju inte om att jag är hemma. Pratade med henne bara för ett atg sen och sa att jag skulle vara i Åkersberga med sebbe hela helgen så hon har ingen aaaaaaaaaaaaaning om att jag är hemma. Förhoppningsvis blir hon glad att se mig. Jag kommer iaf bli glad att se henne, lagom till mors dag och allt.

Och jag ska definitivt bli glad att se alla vänner ikväll. Halv nio bär det in till stan igen och vidare till sofie och som det värkar nu har tessan redan fixat förfest. Det ska bli riktigt kul =)

Nä nu hoppar jag in i dushen.



Dee @ ösd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0