Lång siesta!

Har haft service nu på morgonen och sen har jag flygplats ikväll, åker ut kl 20.00 typ så det betyder att jag faktiskt får en lång härlig eftermiddag att slappa på. och då kan jag ju blogga lite jue =)

FYI så kommer min mormor och min moster maria hit till Rhodos idag, dom hade bokat det långt innan de visst att jag skulle jobba här så det var ju lite tajming tycker jag, men dom reser med apollo så jag vet inte riktigt var hotellet ligger men jag ska ringa till våra kära vänner apollo och kolla upp det och kika förbi i eftermiddag. Jag  vet nämligen att min kära mor har skickat med dom lite smått och gott till mig =)==) GILLAAAA!!!

Igår var jag som sagt och obsade som vi så fint kallar det (det betyder att man följer med på en utflykt för att
veta vad den går ut på), utflykten segla i lyx. OOOOJ det var en najs utflykt, super mysig båt och fint väder, inte minst gott sällskap och kall cola bjöd siestan på =). man åker ut och stannar vid olika bukter, vi hade inte så mycket tid så vi gjorde bara ett stopp vid antonie quinn bay som var bland det vackraste jag har sett. Typ som bilder som man ser från thailand såg det ut.. Heeeeeeelt turkåst vatten med stora blåa fiskar och klippor som växer ut från botten....






    





Sjukt trevligt var det vill jag lova.


Men nu ska jag ta en power nap gå ut och springa, har inte hunnit börja träna riktigt men nån gång har det blitt en tur ut å springa, igår tex, och ett lite aerobix pass på sunwing och jag och ylva har bestämt oss för att lära oss att spela tennis så det blir nog bra =) men efter turen idag blir det to tha airporta maan.



Puss


Dee @ siesta




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0