Egypten no 2

Nu tänkte jag köra lite av ett bild inlägg, Man blir lite av en Familj när man lever, bor och jobbar sammen. Men vi är ett stööört bra gäng och vi kommer övernes allihopa och de är inte allt för vanligt faktiskt.


Så detta är en stor del av gänget, ganska svårt att få med alla på "events" då det ska matchas med utflukter och servicetelefon och massa. Detta var iaf på nyår. HRG!!!



Jag vet inte hur många vi är totalt men en hel massa, och de blir automatsisk att man hittar vissa personer som man kommer bättre överns med.

Mina fina flickor är:
                                          
Norska Christine som e min roomie!   Svenska Sthlmaren Sophie


                       
                  och min Danska Pige Michell


Vi lever vårt lilla liv här i hurgada, Sophie är i Cairo och guider idag, Christine har välkomstmöte för nyanlända bergensare, stackars Michu är sjuk och själv sitter jag på kontoret med servicetelefonen och allt som den bär med sig.

Men vi har hunnit haft mycket kul under den lilla tid som vi nu vart här.

  

Tulleshow på flygplatsen vår!




Världens galnaste överaskningsfest för Christines B-day.

Och massa mer fest skoj har vi också lyckats klämma in. Men vi har det iaf riktigt gott tillsammans här i lilla hurgada.


Nu måste jag nog jobba lite mer..


PÅSS!! Dee @ the office


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0