FRI at last!

Nu äntligen har jag fri!

Så dagen spenderades på seatrip med Sophie och Kalle. Väldigt trevlig dag och äntligen fick fläsket lite färg. Är på tok för blek för att vara guide, så det åtgärdade vi idag.

Jag var också jätteduktig och snorklade med alla läskiga fiskar, som tur var fick jag hålla Kalle i handen =).

Men detta är bl.a varför jag älskar att vara guide, bara på en fri dag kan vi helt utan problem följa med och snorkla i ett av världens mest fantastiska korallrev. Vanlig underhållning som människor betalar tusentals kronor för att uppleva. GILLA!

Nu ska jag sminka mina brunbrända kinder, framhäva mina gyllende läckra ben och ta mig en riktig fest som heter duga. Lördag och Hip hop/RnB kväll på ministry, kande bli bättre just nu?




Dee @ Party



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0