Indestructeble

Robyn min popdrottnings nya låt Indestructeble är den som står på repeat just nu. Alla som känner mig vet att jag har en ganska irriterande egenskap, när jag hittar en låt jag gillar MÅSTE jag höra den om och om och om (jag ni fattar själv) igen tills jag verkligen inte bara själv är spy less på den utan alla i min omgivning får rysningar bara av att tänka på den. Men jag måste och just nu är denna på REPEAT! Love it!

Idag har jag iaf suttit på kontoret hela dagen. det blev en riktigt lång dag, hade så mycket att göra på förmiddagen att jag helt enkelt inte hann gå på lunch och vid 2 tiden då det lugnade ner sig var jag inte hungrig längre. Så det har varit från 9.00 till 18.00 non stop. Men jag har fått gjort mycket då. Allt från samtal med norska ambassaden och egyptisk Polis till att tipsa om var man kan få den bästa klippningen eller slipa glasögon. En dag med Servicetelefonen är alltså att vara beredd på ALLT. De gillar vi.

När jag sedan kom hem så var det besök av Sophie och Michu som ståg på schemat. Medans jag och Michu svettades till ZUMBA "cardio Party" så satt Sophie och kritiserade våra salsa steg. Motiverande! :P

Och ummmm vi lagade himmels Kyckling i cocossås med avocado sallad. Kittla dödskönt i kisslan!

Men jag längtar efter utflykter, ÅÅÅÅ jag längtar till Cairo nästa vecka! Och jag LÄÄÄNGTAR till THAILAND!! Inte lång tid kvar nu.....

 Mitt internet är för segt för att kunna få upp nå bilder ikväll så jag säger bara Gonatt 4 now <3


Dee @ bed


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0