Service dag!

Idag var det bara om service. Steg upp kl 06.30 och åkte på kontoret för att vara förberedd på att åka på mina hotell i MKI (Makadi) Det ligger ca 4 mil från Hurgada och då kommer en bil från vår Agent som kör oss ut, man måste åka i ca 35 min vilket brukar betyda en skön halvtimme av bilsovning. Dock kom aldrig min bil så jag var tvungen att ta en egen bil och köra själv..

Sen har jag varit så duktig i helgen och fått så mycket gjort att jag med gott samvete kunde ta min siesta och göra vad jag vill. Det blev en tur till SENZO mall med Christine för att fylla upp vårat kylskåp. Under denna mat inhandling så går vi förbi tacohyllan och.... BOOM världens godaste hemlagade tacolunch med disneyfilm och skitsnack. Det kallar jag en BRA siesta.

Sen var det service på eftermiddagen också, ganska mycket att göra, och problem med tekniken på kontoret (inte för att de brukar fungera som det sku :P). Dessa faktorer gjorde att jag inte kom hem fören kl 21.00...

Det är en stor nackdel med detta jobb, att ofta komma hem väldigt sent.


Men nu ska jag kolla på Greys anatomy och sova lite!!!

Dee @ sleep mode



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0