Söndag

Så har återigen en hel vecka gått. Bara 2 och en halv vecka kvar till thailng,18(!) dagar!!! LÄNGATR!!!! Men veckan har iaf bara sprungit iväg, med service, flygplats, Luxor utflykt och servicetelefonen. Ganska mysig vecka måste jag säga nnu när jag tänker efter.

Veckan som kommer bli mindre mysig, för det första så kommer jag jobba typ 10 dagar i sträck fören jag har fri igen och nästa vecka bjuder i princip bara på Service och Office. Ingen fel i det men de är alltid roligast med lite utflykter att varva med... Veckan efter ska jag därimåt förhoppningsvis på Säsongens första Cairo tur =) kan inte fatta att jag inte har varit i Cairo ännu. Men vi har bara den turen på Lördagar och då har jag nästan alltid fri eller Office. Det blir kul!




Nu ska jag mysa med Christine!



Puss!


Dee @ home


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0