Underbara fri dagar!

Två under bara fri dagar har paserat. I tisdags slutade jag kl 16 och tog till antalya och mötte upp Emelie ms Kemer och vi tog till shoppingcentret migros för att försöka hitta en klänning till img. Sedan följde jag med och myste hemma hos henne i Kemer. Onsad spenderades med god brunch i kemer centrum och sen en hel dag på Österlink ännu en shopping center i ANL). Efter många timmar hittade jag fina halsband till fyndpris och en vit klänning som fick duga, nä men den var fin.
Idag har jag åkt till Alanya med Emil och myst hela dagen på palm beach med underbara Jessica svensson som är här på besök. Jon var ocså där så det var en kär reunion. Vi tre hr många fina minnen från min första säsong i HRG.
N är jag lagomt brunbränd inför img och det blir pefect till min vita klänning =)=)=)
Nu ska jag Sophie och Emil mysa med mat och film. "Fair Game" med Sean Penn och Naomi Wats som står på scemat!
Ha en fin Kväll!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0