Weekend

Alltså äntligen söndag!! Tiden går så himla snabbt nu, det känns både väldigt länge sedan men samtidigt nyss som vi alla kom hit till SIde och åkte runt hela Turkiet på Intro.

Denna säsong har utan tvekan varit den snabbaste jag gjort hittils, mycket och inget har skett. Men nu redan måste man börja säga hejdå till folk, de är det absolut VÄRSTA med detta jobb. Att säga hejdå, visserligen är vi alla ganska bra på att säga vi ses men iaf. Igår åkte min fina Peter Andre (Måste sägas med amrikansk dialekt)

 Så vi säger hejdå, vi ses min vän och lycka till på GC i vinter!

Jag har för övrigt blivit väldigt förskyld och sitter och hstar nyser och snorar som ett äckel på kontoret, sista dagen på natt pass så det är wuunderfuuul! Och ni kan ju tänka er hur det såg ut igår när jag sa hej då med allt snuskt samtidigt som man gråter :S

Men det blir jobbigare sen när det är dax att säga hejdå till Sophie och Mathilde... De båda ska till Thailand och leva för vintern. Ush det blir jobbit!

Nu åker min fina roomi iväg på miniweekend till Istanbul så jag får tvinga mathilde att underhålla mig så jag inte blir ensammen
 Min danska fina Mtahilde brukar vara bra på att hitta på någonting busigt.


Over and out!


Kommentarer
Sandy

Jätte fin blogg! kolla gärna in min och släng in nån kommentar på vägen;)

2012-02-08 @ 16:34:55
URL: http://fridsand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0