Kärlek vid första Ögonkastet.

Det kan man säga hända igår, TVÅ (!) gånger. Jag var ju som sagt på yoga, det var underbart. Det är faktiskt som alla säger att det är. Det är lungt men ändå ansträngade. Man konsentrerar sig på sig själv och försöker att inte tappa fokus, inte tappa fokus på att inte fokusera på någonting. Det har en helande känsla skulle jag beskriva det bäst med =). Men GUD så jobbigt det var, det hade jag inte förväntat mig.
Det är en supermysig "studio" här på östermalm som har ett sommar schema nu i några veckor fram över. 3 el 4 veckor till och dom har 2-3 klasser om dagen och då kan man antingen gå på drop in som kostar (hör och häpna för det är så billigt för att va här) 150 kr/klass eller så kan man köpa ett "kort" för 1000 och få gå så mycket man vill.. tror det får bli så. Lätt värt det ju.. Ska dit ikväll igen =)

Min andra förälskelse är min spikmatta som jag prova igår. Det vart "hatkärlek" på en gång.. Det gör stört ont när man först lägger sig och det är svårt att lägga sig (pga smärtan). Och det första minuterna gjorde ONT. I´m telling u!!!
Men sen kommer det härliga.. Automatiskt så börjar man andas ordentligt för att inte tänka på smärtan och efter någon minut avtar smärtan och man börjar känna sin puls, blodcirkulationen sätter igång, andningen gör en lugn och man känner hur blodet blir varmt och.... ja jag vet inte hur jag ska beskriva det..... riktigt bra känsla bara. Det måste upplevas.

                                               


Min vän spikis, det är det ska ska kalla honom.
Vi har dejt ikväll med om nån undrar.




Dee @ spike mode


Kommentarer
mamzi

äntligen har du hittat kärleken du kan vare med spikis när du behagar, du ligger överst å bestämmer,när du fått din njutning får han ligga nån annanstans å han får följa med på dina resor om du har lust, perfekta förhållandet plus att du e kär för han ger dig välbehag,(å du du sa att han hade en liten de gör ju inget han har ju så många)JA E AVIS

2009-07-03 @ 07:45:47
tess

haha satan vad ont

2009-07-06 @ 14:19:07
URL: http://thereseskalman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0