Ny frisyr (?)

Tro det eller ej, men jag har provat mig fram till en mitt bena frisyr som jag faktiskt gillar.

Det är en fin linje man inte får gå över när man har med mittbena å göra enligt mig. Vissa passar sjukt bra i det hur man än gör,  men jag måste erkänna att väldigt få passar i att bara ha en "vanligt hängande" mitt bena. Alltså bara kamma till det och låta det hänga. men visst passar man i det så fine.

Men jag tycker det kan vara fint om man har uppsatt hår och gör nått speciellt av mitt benan.


    Exprimenterade lite grann och själv gillar jag denna do riktigt mycket!



 Vill att denna dag ska ta sluuuuut!


Dee @ ...


Kommentarer
MissCM

sv: hehe, okej ;P jag menade isf din vän! :) hon hade jätte fin stil! och dina kläder var snygga med!

2009-06-12 @ 03:52:21
URL: http://misscm.blogg.se/
Sofie

SNYGGING

2009-06-15 @ 00:25:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0