kringlan

Sitter på kringlan och har  tryckt i mig kyckling med feta och soltorkade tomater. OCH en tiramiso... som jag tyvärr vart lite besviken på men men, ner gick den, höhö.

Igår var jag ledig med Sebbe och simon så det blev en hel dag på havet med dykning och lite sol och bad. Det var sååå skönt =) Men jag har verkligen kommit på att dykning inte är min grej... Men det är coolt att ha gjort de både i Röda havet i egypten och här i meddelhavet på rhodos.

 

 

Så jag har nu när jag tänker efter inte haft en  enda sovmorgon sedan jag kom hit känns det som.. tom igår när jag var ledig så gick jag upp tidigt för att hinna med båten. Idag vart det såklrt också tidigt då jag skulle ut till flygplatsen. Hämtade mina första gäster idag kl 08.00 och kom hem igen kl 14.00 så nu ska jag ha en siesta för att åka ut igen till flyget kl 9.. tröttare tjeeej...

 

Okej men nu ska jag ta en power nap och sen försöka ta mig ut och springa.

Puss

 

Dee@kringlan



Kommentarer
Lovisa.

Guud så modig du är Dina. Det hade jag aldrig vågat. <3

2010-05-11 @ 21:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0