Egypten

En liten kort reveiw på vad som hänt på senaste. Tänker ännu en gång att jag ska försöka underhålla min lilla blogg.

Man kan alltid försöka, nytt år nya tag.

Men iaf i sommar så var jag ju och hade en ( nu när jag tänker efter) en fanastisk säsongt på Rhodos. Jag har lärt mig sjukt mycket om mig själv. Det var också underbart att få jobba tilsammans med min älskade semmmmbastian!!

Sen så har jag fått nya vänner för livet, ingen nämn ingen glömd. Det var en slitsam men fin upplevelse både med hårt jobb, fina siestor med "tittiessoup" på taket, KAOS med askmålnen och förseningar, nattflyg och ett STORT Sunwing hotell att ansvara för. Men som sagt over all en upplevelse att minnas för resten av livet.

Men sen var det ju också dags mot nya äventyr, "listorna" med nya tjänster kom, min förhoppning var och är fortfarande att jobba i marocko. Desvärre gick inte de så bra då vi har så många duktiga guider som har jobbat myyyycket längre än jag, och sedan Marocko tyvärr är en liten desti med bara en liten svensk tjänst så blev de inte som jag hade önskat.
Inte bara illa var detta då jag istället fick möjlighet till den tjänst jag har idag.

Nu till denna vinter så är jag faktiskt tillbaka i mitt så KÄRA hurgada, de är hatkärlek några gånger men ett got stället att  arbeta på. Nu har jag en Halv office tjänst och halv guide vilket betyder att jag sitter på kontoret och med servicetelefonen/sos/lost&found mm och jobbar ute på "fältet" som vanlig guide med fantastiska utflykter, flygplats och hotellservice. Detta har passat mig perfekt och jag stormtrivs med livet just nu=)


Mitt egypten!










De var en liten update och jag tänkte att jag ikväll skal presenetra mina underbara kollegor och närmsta vänner här i HRG ikväll med bilder och sånt.

Jag ska försöka updatatera nu med min ibland händelselösa men ofta otroligt hänndelserika vardag!




Dee @ Hurgada



Kommentarer
Lovis.

JAG GILLAR!! ÄNTLIGEN EN UPDATE <3 saknaden är stor.

2011-01-14 @ 15:39:42
Julia

Tummen upp Dina!

2011-01-15 @ 10:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0