... heiipa!

Hej!

Nu var det ett tag sen. Här i Turkiet rullar det på, fortfarande mycket jobb på dagarna och hemlängtan bara växer och växer, denna säsong tog jag min semester i kroatsien med Sebbe och Jonte vilket var fantastiskt kul men nu känner jag att det var FÖR länge sedan jag fick träffa mina fina vänner och Familj.. Som tur är så har jag ca 3 veckor hemma innan äventyret fortsätter till Kenya, var jag ska spendera min vinter som safri guide ute i savannen med the BIG 5. Lejon, Elefant, noshörning, leopard och buffel!!!

Så just nu längtar jag lite bort från turkiet, det har varit en fantastisk säsong på många sätt men jag har verkligen inte förälskat mig i landet om man säger så. Dock är det lite tråkigt stämmning då folk börjar dra och själv har man en hel månad kvar. Min fina vän Petter åker idag och jag sitter redan och gruvar mig för snart kommer han förbi och säger hejdå...

Aja. Back to work!

Freeeeesh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0