Dan före dan!

Goodmorning folks!

Kaaan verkligen inte fatta att jag åker imorgon. Det känns inte som att det är på riktigt. MEN DET ÄR DET!
Har skrivit ut biljetten och ska in till stan med sebbe (om jag nu får upp han ur sängen vill säga) Och handla lite pärmar pennor och block och grejer, sen ska vi givetvis till VING butiken och hämta lite kataloger och så, bli till att plugga lite på dom. Om det blir nån tider över för det då, just nu är stan och packning prio no1. Det är  totalt kaos på mitt rum :S

         

Ja det framgår som sagt ganska tydligt att det är rådande kaos!!

Men jag kommer sakna alla där hemma också, hittade sköna bilder som tål att visas!

                          
Fina Loi såklart, bilbingo                                Och min underbara Jennylicious!!
Det måsta vi göra en repris på =)      Längtar tills du kommer och hälsar på i sthlm =)



Vad var ordet? =) OSLAGBARA!!!!!!



Igår var vi som sagt på stan och gjorde riktigt bra köp måste jag säga, men eftersom jag ska handla lite idag också så lägger jag jag upp bilder på inhandlingarna ikväll =) Då har jag förhoppningsvis packat och organiserat mig färdig inför morgondagen. Flyget går liksom kl 07.00 så jag hoppas att jag kan komma i säng i tid. (Förmodligen inte)


Dee @ home


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0