Internet på rummet!


snyggingen med den blommiga klænningen och heta blicken ær min fantastiska roomie Ulrikke!


snabbt dopp på siestan


Det går inte så ført att ladda upp bilder så nått så det får bli det hær som ja bjuder på æn så længe.

Det ær mycket lektioner och mycket uppgifter, men jag har trots allt gjort vældigt bra ifrån mig på allt jag har gjort, och idag hade vi examen på Utflykter. Med tanke på att ja altid har gjort så bra irfån mig så hade jag størt høga førvæntningar på mig sjælv och kæde att alla førvænta sig det också men tyværr var det inte heeelt perfect idag. Jag hade bara en liten sak som jag hade kunnat gjort bættra nær jag hade utflykt. Men å andra sidan ær det ju alltid bra med lite konstruktiv feed back så jag vet att jag ændå har nått att jobba på.

Som sagt har vi syykt mycket uppgifter så det kænns skønt att ha utflykten klar och img så ska vi leda en aktivitet på bæsta møjliga vis och då komer också den svenska læraren Jonas och byter av den danska. Sedan på måndag så ska jag hålla i morgon gympan, som en riktig "aktivitetsledare" vill sæga :P Och sen på måndag dag så ska vi ha transfer examen på riktiga bussar. Vi ska læra oss alla tre olika transfers och sen blir det en "øveraskning" Vilken vi får prov på. Det blir också det førsta som Jonas får se oss gøra så jag ær skickligt pepp på att gøra bra ifrån mig.

Som sagt så ær det vældigt mycket att læra och plugga men vi har ænda sjuuuuuuukt kul allesammen och jag trivs så bra med hela gænget och blir mer och me øvertygad om att jag vill jobba som det hær =)

Det finns också riktigt mycket snygga killar hær. Den førsta jag såg var en riktig grek med rasta hår i tofs på huvudet och bar øverkropp- JAG HØLL PÅ ATT DØØØØØØØ( ps mamma jag ær øvertygad om att han hetar yanis :P)! Men jag lyckades vinka hej till honom och nu ska jag vænta på ett bra tillfælle att gå fram och sæga "YAZZO BABY" (yazzo betyder hej). Næ men jag kommer lætt snacka med han ifall jag år tillfælle =) Sen finns det en riktigt snygg reseledare som jobbar hær på rhodos som jag har spanat in =) Vi hann utbyta lite blickar igår nær vi var på "grekisk afton". Så på det stora hela finns det mycket øgongodis!


ja rundar av detta inægg med en bild på mig och Frans.

Sov så gott før det ska jag gøra =)



Ælskar er, Saknar er!

Dee @ Rhodos


Kommentarer
Sara

åh vart har du hittat den där snygga jackan!?!?!

SNYGG!



Hoppas du har det bra där nere gumman.



/sara



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0