Okej!

Nu har jag lite tid att berätta lite om vad som hänt!
 Söndag när vi kom så var det till att checka in och få veta vem vi skulle bo med och så, senare på kvällen hade vi välkomstmöte och fick gå upp åpå "scen" och berätta lite om oss själva. Sen var det välkomstmiddag.

Måndag var det första lektionen och man fick lära känna varann litte bättre och lite ting och de olikke språken och så... och vi fick våran första uppgift, att vi skulle hålla i en utflykt för alla, jag fick info om kreta och heraklion.

Tisdag var det också en vanlig plugg dag och vi fick mat och sånt som vi skulle laga på kvällen med 3 andra på olika rum och prata om vad vi hade fått för första intryck av varann... det var veeeeldigt kul faktiskt och det blev en riiktigt trevlig kväll =)

Onsdag så hade vi lektion på förmiddagen och sen hade vi vårat "prov" på utflykten på eftermiddagen. Och det gick tydligen jätte bra för mig =) Fick jätte mycket beröm och det var bara små saker jag behövde tänka på.. Så då var man bäst =) :P närå man det var kul att få så mycket beröm. Och han sa det till och med inför hela gruppen att jag gjorde ett riktigt bra jobb =)= Det var lite personlig feedback ochså och då fick jag också bara massa positivt =9 KUL!!

Onsdag kväll! Gick vi ut för vi var lediga på dagen efter och det blev en helkväll på bargatan inne i Rhodos Stad.. STÖÖÖRT KUL!!!! Tjejen jag bor med heter som sagt Ulrikke och är verkligen stört skön och vi har så himla kul tillsammans. Alla är jätte bra här men ulrikke är utan tvekan min favorit =)  Nä men utgången var riktigt kul!

Fredag (idag) hade vi övnings "prov" på transfer. Alltså att föra gäster till och från flygplatsen, men på förmiddagen hade vi POOP QUIZ och dom gav oss alla typ fyra saker om en utflkt och så skulle man presentera denna och änvända sig av allt det. Och improvisera ut nå bra. Då fick jag också jätte bra feed back =9 Bara bäst hela tiden liksom :P ..


Men jag hinner inte berätta mer just nu för nu ska vi få åka på "Grekisk Afton" med alla befintliga reseledare här på rhodos! Det ska bli sjuuuukt kul =)

Skriver mer när jag hinner!"


Älskar er, saknar er!

Förlåt för alla stav fel men jag har så brottom när jag skriver


Deee @ Rhodos!


Kommentarer
Mickan

I'm lovin it Dee. Mer!

2009-04-24 @ 21:33:32
URL: http://majkiblog.wordpress.com
Lille brorsan

Tjena surran hoppas du har kul o bra. Är skit glad för det har blivit varmt men när du kommer ner så är väll du en neger o tycker att det är kallt har bara en frgåa vilket språk snackar du med dom?



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0