TransferExamen.....

.... Gick bra, tyværr inte bæst denna gång men dom vet vad jag går før och sa att trots att det inte var mitt bæsta så ligger jag ændå i toppen och dom vet att jag kan det jag gør =). Det var vældigt kul att høra =)


Idag iaf så fick vi en utflykt på køpet eftersom vi ændå skulle hålla våra transfers på en buss. Vi hade en lokal Guide som tog oss med runt Rhodos och fick bland annat se det ursprungliga templet som tilhørde solguden Apollo. Det var en riktigt trevlig dag med en lunch vid en vacker strand och havsutsikt.



Framme vid den næstan høgsta punkten på rhodos.



Den legendariska amfiteatern, Om man stog mitt i så hørdes din røst ænda upp dær jag fotar ifrån. Vi fick alla prova och det kænes som om man prata i en mick och hade fjorton stora høgtalare runt sig sjælv trots att det bara var ett pyte litet rør som stack upp ur backen. størt coolt



Såklart en gruppbild =)



Søtisar vid strand restuarangen.



Grekand ær størt fint, jag gillar det verkligen och HOPPAS HOPPAS jag får jobb hær =)



Det ær liksom bara uniformen som fattas nu :P.

Ikvæll ska vi på kareoke bar och sjunga och ha trevligt, va har fri img och då anitas farbror bor och æger en kareoe bar blev det en bra ide att dra dit. Dock ær vi inte helt fri img trots allt ,utan møste læra oss Vælkomstmøte, och ær indelade grupper om tre och ska ha det på prov på torsdag. Det ær ungefær så det har hållt på hela tiden =) Den ena uppgiften avløser den andra.

Men det ska faktiskt bli riktigt kul att få hålla i ett VM (Vælkomstmøte) jag tror att det kommer bli riktigt fint det =)

Men nu ska jag ta en liten powernap innan kareoken ikvæll. Kanske att jag går øver till Adam før att børja planera møtet lite.

Ælskar er, Saknar er

Dee @ Rhodos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0