Friends!

Jag måsta bara säga att jag saknar mina vänner hemma ganska mycket idag!! Det är verkligen det absolut sämsta med detta jobb. Att ha sin familj (för ni är en stor del av min familj) så långt ifrån en, och dessutom att JAG inte kan ringa till kontant kort, DET SUUUGER verkligen.. Men ni ska veta att jag tänker på er varje dag och följer era bloggar som en dåre.. Det känns sjukt att inte förstå allt ibland..

Idag skulle jag ha flygplats men inatt vaknade jag av att jag spydde... men jag var int sjuk, bara att jag har käkat nå konstigt antar ja för jag mår redan bättre så jag har varit på kontoret och redovisat och gjort lite bra saker. Nu ska jag strax chila hem och göra kaffe och plugga på Kairo, för på lördag ska jag äntligen få ha min första två dagars utflykt till Kairo. Det är suuper spännande men väääldigt läskigt samtidigt för jag kan inte så mycket ännu. Men det blir bara att plugga så ska det nog gå fint =)

I fredas var jag mia och ylva ut och festa, sjuuukt packade och sjuuukt glada tjejer, det var lätt den roligaste utgången hittils, svin mycket flolk på ministry of sound och beachparty som efterfest. Riktigt najs kväll verkligen. GILLAR!!


Igen så sändder jag kärlek hem till sverige och kärlek till GC såklart!!

Saknar så det gör ont!!!

Dee @ love mode


Kommentarer
L.

Livet i Egypten låter underbart! Jag vill veta mer. Saknar dig! <3

2009-12-04 @ 16:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0