Hrg

Idag har jag fri =) Och imgorgon med =) Det gillar vi!

Sjukt konstig dag för övrig, vaknade TOK pigg imorse kl 8 och kunde inte sommna om :S så jag började tvätta och dona till kl 12 då jag satte på en film och tänkte plugga på Luxor over night men då sommnade jag tydligen och sov som ett littet barn till kl 4 och då var hela dagen borta liksom :S inte coolt.

Men då skulle jag iaf ta ut tvätten och det visar sig att mina vita jobb byxor är BLÅ över hela fickan, jag hade glömt ett tändstickspacket i fickan, smart tjej. Så jag dränkte dom i nått medel och slängde n dom igen för att se om det försvinner.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS, orka vänta på att skicka tillbaka dom OCH vänta på nya. NOOO.

Men som sagt är jag ledig img också och då ska jag och Maria ut och rida i öknen, det ska bli riktigt kul.

Sitter på kontoret nu för jag var tvungen att skriva min vecko rapport... Men jag håller på att leta efter ett sånt dära USB internet så att jag kan lägga upp lite bilder och framför allt LADDA HEM NEEW MOON!!!!!! Jag vill se den NU!!!!

Men nu har jag inget mer vettigt att säga..

Livet är bra.

Dee @ free mode


Kommentarer
M A L I N :)

fin blogg :D

2009-12-31 @ 01:45:27
URL: http://outlives.blogg.se/
Baya

Hellu!



Fin blogg! Intressanta saker du har påren oxå<3 :D

Du verkar ha bra kompisar :p !!!!

De skulle va kul om du kunde kolla in min blogg o läsa lr komentera lite:p

2010-02-17 @ 20:39:54
URL: http://baya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0