Måndag 30/3

Snart börjar vi nya tag på en ny månad och det känns bra =) som en fresh start liksom! April, sol, vår och bort med snön! Det blir bra.
Känns nästan lite konstigt att vara tillbaka på jobbet. Vart sjuk i onsdags och har varit hemma sen dess. Ganska jobbigt faktist, på onsdagen vaknade jag och mådde inte så värst bra men tänkte att nog kunde jag jobba iaf, senare fram mot dagen vart det bara jobbigare och jobbigare. Så jag beslutade mig för att gå hem och vila så jag skulle vara pigg dagen efter. Gjorde allt i min makt för att också uppnå det, gick på apoteket och köpte halstabletter och C-vitamin. Stannade i Täby och vänta in Sebbe och gick för att ta något att äta och gick och lade mig i sängen så fort jag kom hem. Men det hjälpte inte, bara efter någon timma hemma fick jag feber och somnade med alla kläder på och vaknade kl 5 på morgonen av att jag inte kunde andas eller tänka :S Men redan på fredag kväll mådde jag bara plötsligt bättre, typiskt mej, dramatiskt sjuk över en timme och lika dramatiskt snabbt blir jag frisk igen. Agerade taxi också i helgen för Jonte hade student skiva med temat "värsta". Jag och sebbe hade planerat sen tidigare att vi skulle gå och kom på det ultimata "Värsta kändisar". Jag ville gå men inte bli sjuk igen så man ställde upp för laget och gick "all in" när det gällde utsyrsel och "nyker javisst" för att kunna köra. Jag och sebbe åkte och hämta lullan som var värsta byggaren och for sen till Garant på hornstull och hade skoj. Det var riktigt kul att få klä ut sig ordentligt för en gång skull, och med våra peruker vart resultatet riktigt lyckat! Förutom detta så har helgen varit lugn och nu är jag nästan helt frisk =). Det blir bra!


Nån som vågar gissa vilka vi va? :P




Dee back @ working mode


Kommentarer
S

Lady buitter Gaga och Kiss kanske? :P

2009-03-30 @ 21:04:00
URL: http://safia.webblogg.se/
S

Lady buitter Gaga och Kiss kanske? :P

2009-03-30 @ 21:04:21
URL: http://safia.webblogg.se/
S

Sv: tycker jag verkligen att bara (betonar det) du och jag ska göra. puss

2009-03-30 @ 22:02:59
URL: http://safia.webblogg.se/
Lovie Dovie

OMG, is taht really lady Gaga?? Giirl u so hot in ur platina hair. Fett snygg!

2009-03-31 @ 16:27:28
sunniva

snyggjefel!

2009-04-02 @ 02:20:41
URL: http://sunniva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0