LOL. Visste att det var mot naturen att jag skulle ha sånt flyt...


Den där Gubben som gjorde mitt internationella körkort igår skrev FEL PERSON NUMMER!!!! Hur kan man missa det? Jag skyller kanske lite på mig själv att jag inte såg det igår men huuur stressad var jag inte då??? VAH VAH VAH????


ÅÅÅÅÅÅÅ Men jag ringde han och han ska nu fixa om det.. Men iaf, jag behövde inte direkt MER saker att göra liksom... :S


Nu har jag iaf allt klart för avfart, tror jag iaf. Väskan är packad och vikten var rimlig, nu ska jag bara lägga fram allt så att det ända jag har kvar att göra är att göra mig iordning och bara ha kläder att resa i framläggda. Sen ska jag äta något, sätta på nått att titta på och koppla bort all nervositet och ängslan. För en stund iaf..

Hörs då!


( tror faktisk att jag ska börja blogga lite igen..)


Dee


Kommentarer
sara

men sweetie, jag forstar inte vart ska man hamta ut det? jag fick det i brevladan. dom kanske har andrat vad vet jag, annars ring och fraga om du inte kan fa det i brevladan i svea.. ah underbart! min familj vill jag ska stanna till juni da ungarna gar ut skolan Meeen da far jag inte mitt certifikat att jag klarat min tid har eftersom man kan bara forlanda med 1 och ett halft ar. sa ska nog inte gora det men kanner mig taskig. FY fan vilken fest det blir da ar vi alla sammlade precis som det ska vara. Vi finns alltid for varandra hur langt bort det an ar och hur lang tid den an tar, for vi har alltid haft dom dar speciella stunderna tillsammans allaihopa guud vad jag alskar er alla ! hallilulija;) alskade vann var forsiktig och ta hand om dig!

2009-10-21 @ 06:15:27
URL: http://saradenrara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0