.

Konstaterar ganska stark nu på en gång att jag suger på att skapa rubriker. Men dagen har varit fin. Jag har glömt att berätta det men jag kommer eventuellt på ett spännade besök här i HRG efter det att jag har kommit tillbaka från Thailand. Bland andra så har jag mina förhoppningar att Sebastian Mejholm min danska underbaara man kommer och hälsar på, och på tal om danskar hoppas jag att en annan dansk också masar sig hit och hälsar på mig. jubbii! :P Men idag på siestan så han jag sätta lite saker på datorn och just nu sitter jag och njuter till Robyn part 3 meeeeed fet mega mixar. Shit den tjejen är kung alltså , musik som ingen annan, ALLA låtar är så bra så det är jobbigt att lyssna på skivan. Man kan som inte bestämma sig för vilken låt man ska lyssna på... Nu lagar min kära roomie mat till mig så luktar heavenliiiii =) Sen blir det senaste avsnittet av Greys som jag också fick hem (tummen upp). Såklart så skal jag ha min skönhetssömn efter det, img är en "jobbig" dag, inte jobbig jobbig men den är lång utan ordentlig brejk. Välkomstmöte i Makadi och sen City tour. (!) Det blir nog en utflykt trots allt denna vecka! Det gillar vi. Dee @ home


Kommentarer
Shorty&Myzan [two in one]

HejsaN!

Nu har vi dragit igång en dagens blogg hos oss, skulle vara roligt om du ville vara med (:

Kram kram /Shorty & Myzan

2011-01-18 @ 20:06:51
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0