Kick down

AAAAAAAAAAAAAAA Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig på kickdown. I varje start och slut på säsong så har man en stor fest för hela desti. I början kallas det Kick off och logist nog Kick down på slutet óch här i AYT (Turkiet) så har vi det nu på fredag :O. Vi har tema "Black and white Gala fest". Hur lätt är det liksom? Och shoppingen är ju bedrövlig här nere så jag och Emelie ska i ett sista hopp åka till Antalya och försöka hitta något fint. Har ställt in mig på att jag vill ha en vit klänning, ganska enkel en som man kanske kan piffa upp med lite accesories!

typ denna



Så be till mode gudarna att jag hittar nå fint ikväll! Jag har nämligen bestämt att jag ska vara vit och min kavaljer Mr Mix ska vara svart. Men det betyder givetvis att jag måste hitta en vit länning för att de ska funka, men jag har redan förvarat honom att han ska vara svart :P

Aja jag jobbar iaf på fredag till 20.00 och börjar 08.00 dagen efter så jag kommer inte kunna vara med hela dagen utan bara på middagen men det blir nog bra =)

Nu är det bara två och en halv timme kvar tills jag har fri onsdag OCH torsdag! Och på torsdag får jag ÄÄÄNTLIGEN träffa fina Jessica som kommer på besök. Vi prata häromdagenn och det var närmare två år sedan vi sågs eller iaf 1,5 år. Sist var i Hurgada V09/10. KOOS!


Nähhdeen!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0