Då var man sthlm trash!

Pratade just med Sofie som jag inte har pratat ordentligt med på ganska länge, men nä då var hon och jennyfer uppplanerade för hela dagen. Trots att jag bara hade rast i en halvtimme så passade jag tydligen inte, för alla vänner i ÖSD är tydligen MYYYYYCKET viktigare, å "du har ju flyttat" å grejer ... aaa kul! Det ska jag komma ihåg Glutis!

:P

Händer inte så mycket, jobbar på som vanligt! Fast jo igår hände värsta grejen, jag träffade Salim på tunnelbanan, han hade förendrats så sjuuukt mycket.. Definitivt till det bättre, nu ska jag ta tag i det här å se till att vi tar en fika snart! Det var så himla kul att träffa han!

Aja back to work!



Dee @ random mode


Kommentarer
Sofie

Nä usch varför ska jag prata med dig bara för du har tid, du har ju aldrig tid för mig så din lilla skit:)

Hoppas du får ett roligt liv i sthlm, och du får många nya vänner sucker;) Pussssss

2009-04-01 @ 17:24:28
Anonym

är besviken på dig med faktiskt, hörde en sak igår och då blev jag ledsen kul att du berättar saker för mig :( men heeeeeeeeeeej dåååååååååå dååååååååå

2009-04-02 @ 10:28:45
Sofie

Jag är också besviken på dig, kul att du berättar saker för mig!! Men allt är som vanligt TYDLIGEN

Vi måste nog göra slut, heeeeeeeeeeeeej dåååååååå dååååååååå

2009-04-02 @ 10:33:52
Sofie

Nu fick du också 524372324 kommentarer du kan ju ringa så kan vi bråka mer heeeeeeeeeeej dååååå dåååå

2009-04-02 @ 10:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0