?

Okej idag är det exakt en vecka kvar att jobba. Men på nått sätt blir det ÄNNU segare ( Om det nu verkligen kan bli det). Denna vecka jobbar jag dessutom sent också. 12-21. Och det är så drygt vah.. Fruktansvärt är det. Det är ju inte så att man direkt hinner göra något på Mornarna.. Alltså när man vet att man får sova så kliver jag ju helst inte upp innan 10. Två timmar innan man börja jobba.

Detta missöde har också gjort att jag inte har tränat på hur länge som helst. Det är så skönt att ta en runda på kvällen när det är lite svalare i luften, men vid typ 10 11 på morgonen är det oftast stekande sol :S inte så skönt..

Men okej, povitive thinking liksom. En vecka är typ ingenting jue.. ÅÅÅÅÅÅÅ Det ska bli så skönt att sklippa joba, Med tanke på att jag har jobba non stop utan någon längre semester (för utom min 1 1/2 vecka jag hade nyligen) i (!) 9 månader(!!!!!!) så tycker jag att jag verkligen är värd en lååång tid fri från jobb..

Men samtidigt så hoppas jag att ving hör av sig med jobb inför hösten också.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag får besked snart =)

Ajaja.. gotta go back 2 work :S



Dee @ (ush) work!


Kommentarer
DIVA

Hej DINA, Älskar din kommentar på min blogg! love u longtime. pöss på dej miss dee from DIVA

2009-08-14 @ 15:26:27
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
laura

fin blogg:DD

2009-08-19 @ 13:50:26
URL: http://laurakettle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0