Måndag morgon

när vi vaknar de e flera ljusår bla bla bla..... bla bla bla, känner hjärtat slår i taaaakt. För i natt i natt är det du är de jag lalalalala. Känner någon igen låten? Dåligt.
Helgen har varit slapp och skön, agerade lite barnvakt ett tag. Helt okej(dock lite väl krävande barn :P) Sen har jag pluggat lite grann inför fredagen. Känner den där ihåliga känslan i magen samtidgt som jag verkligen inte vill äta något. Konstigt. Är hungrig men inte på mat, har tänkt på Godis, men de känns inte heller lockande även om jag ALDRIG skulle köpa godis en vanlig vardag. Har tänkt på chips, fick kväljningar. Sushi-BLÄÄ. Macdonalds-BLÄÄ big time! Tänker på att jag ska äta matlådan som jag faktiskt har med mig och det känns okej. Men jag är sviiin hungrig men inte ett dugg sugen på att äta.Jobbigt.

(btw)Det var inte så himla trevligt imorse då jag total försov mej fast jag hade ställt klockan på kl 6 för att duscha men vaknade inte fören kl 7 då Carina kom in och frågade om jag skulle vara ledig idag. De skulle jag inte.Jobbigt. Men då hade jag alltså 20 min på mej att göra mej iordning(inkl duscha) och äta frukost. Inte bra.
Så dagen går ganska segt fram, en lite extra jobbig måndag kan man säga.


Dee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0