Ont i magen!

Jag sitter här i telefonen och har jordens magknip =(. Vette faen vad som hände :S! Var och köpte en kycklingsallad på 7-eleven och jag tvivlar starkt på kycklingens kvalité alltså. Men jag får väl skylla mej själv när jag handlade mat där..
Har i alla fall fått en bekräftelse på min reseledarutbildning så nu kommer de snart en flygbiljett och lite annat smått och gått i brevlådan =).
Är riktigt pepp på det här alltså, inte för att jag inte trivs här i Stockholm för det gör jag verkligen, jag får mycket jobb och trivs som fisken i vattnet egentligen. Men får man en chans så måste man ju såklart ta den enligt mej.

Övrigt så händer det saker lite här och där. Inget som berör mej men nog händer det saker. Människor svälter, förlorar sina hem, gömmer sig för bomber och blir av med familjemedlemmar bara för att nämna något. Fånga dagen och va JÄVLIGT tacksam för det du har, får bara lust att grina när jag tänker på hur otacksam människor i omgivningen kan vara. Just 4 the record.

Dagens läxa går till jennifer: Om du har ett problem som inte går att lösa blir det inte på något vis bättre om du oroar dej. Om du oroar dej för ett problem som inte ens existerar än så kommer du definitivt få ett större problem än det du oroade dej för från första början. Och sist men inte minst "de löser sig" ;).


Dee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0