!

Kryssningen var super bra =) Det var längesedan som jag skrattade så mycket faktiskt! Jag och anna dansade så hårt att båten gunga lite extra vill jag lova! Har varit sjukt bakis på det också. Min sladd till kameran är på gotland så blder från kryssningen kommer! I promise =)

Ocvh till råga på att jag måde dåligt för det igår när jag satt på jobbet så lyckades jag ge min jobbdata värsta viruset, heeelt paj blev den och It chefen fick komma och fixa det nu på morgonen. FETT PISMAMT! Jag som den datalektiker jag  är inte vågar göra NÅTT på datan.. UUUSH!!!!!

Men men .. idag ska jag träffa jen och Anna på fika =) det ska bli trevligt.

Sen måste jag såklart hem och packa inför min Gotland tripp. Vet att sebban väntar på mig nu =) Det blir sååå sköööönt med semetsre alltså. GOSh vad jag har längtat.

Jag har också försått att jag int kommer kunna komma hem till Yran :S Det finns typ inga biljetter varken dit eller hem sen igen :S Dom som m´fanns va såhär FETTT dyra.. Så det blir ju lite ovärt i sånt fall. :S  Aja Om det blir fint väder finns det mycket som jag och sebban kommer kuna hitta på.

SEMESTER!!

Dee @ happy mode



Kommentarer
L.

Har du kollat tradera? Det vore så bra om du kunde komma hem till yran, du som ska vara med på MJ grejjen och allt. Saknar dig!

2009-07-22 @ 19:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0