Gotland!

Det är så himla mysigt här =)

Kom i onsdags så gick vi och åt lunch sen tog vi det bara lungt, hyrde flm och sov LÄÄÄNGE! Det är så overkligt att inte behöva jobba, det är underbart ju! Idag så gick vi upp tidigt och åkte till Lummelundagrottan och gick på guidad tur. Jag mäke att jag redan har blivit "skadad" då jag kom på mig själv att analysera guidens resentations teknik den var helt ok btw, men det var häftigt inne i grotan och eftersom det hade varit översvämmning så gick man barfota i iskallt vatten ibland ända upp till knäna. Ett litet äventyr kan man säga =).

Ikväll ska vi äta på en fin resuarang innanför murarna. Allt är så fint och mysigt här. Glömde säga att vi var iväg en sväng och badade igår också på visby beach club och där träffade jag André, det var  lite kul. Får se om jag träffar någon mer kändis under min vecka här :P

Imorgon ska vi cykla till tofta och bada =)


See ya woudent wanna be ya!

Dee @ Gotland


Kommentarer
Sofie

sätt på din telefon baby, blir galen på dig!" har skickat ett sms till dig som du måste svar på, puss

2009-07-24 @ 10:28:03
L.

Dina! det låter underbart, om du har tid över kan du åka och kolla på min gamla skola och pussa lite på den, nej då haha. Vad modig du är som vågar gå i grottan även fast det är vatten till knäna, det hade jag aldrig vågat, tänkte du inte på hajjarna ??

2009-07-24 @ 15:21:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0